onsdag 23. november 2011

Mer inspirasjon til oppbevaring i stua

Vi er akkurat ferdige med å pusse opp stue og kjøkken (Thomas har vært utrolig flink!), og har en halv ledig vegg i stuedelen der vi eventuelt kan ha et oppbevarings-møbel. Så nå leter jeg litt rundt etter hva jeg vil ha - og disse er noe jeg kan tenke mer på.
 Bestå Ikea
Det artige med denne er at min bestefar lagde noe lignende til min mamma på hennes barnerom, og jeg angrer litt på at vi ikke prøvde å ta de ned av veggen da huset ble solgt i fjor.
 Bestå Ikea
 Bestå Ikea
Mistral Air Living.no
Valley Living.no


Jeg er interessert i å ha noe som henger på veggen, sånn som tv-benken vår.
Er sikker på at det er mye lettere når en skal gjøre rent - eller hva Thomas;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)