tirsdag 14. februar 2012

Sofakroken

eller skal vi si sofakrokene.
Med hjørnesofa er det alle gode ting er tre,
tre hjørner å fylle med puter.
Potrinas har en utfordring der hun vil se hva du har i sofaen din akkurat nå.
Jeg venter egentlig på et nytt grått trekk til sofaen,
det kom i dag så det ligger fortsatt i esken.
Derfor blir det bilder med det gamle brune trekket.
Litt blomster på bordet gjør at det går an å leke litt mens en tar bildene.









Trykk her om du vil bli med eller bare bli inspirert av alle de fine bidragene.

Ha en fin kveld!
- AC

3 kommentarer:

  1. Hei AC, så fint farge spekter i putene dine:) og koselig sofa krok, med primula og hortensia:) happy valentine til deg:)

    SvarSlett
  2. Så fine puter!!
    Likte godt fugleputa og ekornputa!!!

    Legger meg som følger, jeg og en god dag videre til deg!!

    Klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett
  3. Bedre sent enn aldri.. Tuuusen takk for FLOTT bidrag i sofautfordringen min.

    Trekning i kveld hos meg :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)