søndag 11. mars 2012

Ny lampe

har endelig kommet på plass ved gullfiskbollen.


Nå slipper vi å ha på lyset over kjøkkenbenken hele kvelden.


Det ble så mye koseligere med en liten stilig lampe der.


Vi kjøpte den på Claes Ohlson i går.


Og en liten søt vase ble med hjem fra Kremmerhuset.

Herr Boble og Gulli er veldig fornøyde med litt nytt på plassen sin
og svømmer fornøyde omkring i lyset fra sin nye lampe.

Jeg skal prøve meg på å hekle sikksakk-teppe,
og har nå begynt for tredje gang...

Fin kveld til deg!
- AC

12 kommentarer:

  1. Hei AC!

    Du har nok sett den vasen hos meg før en gang.
    Det er en god stund siden jeg kjøpte den
    på Kremmerhuset. Fine er de i alle mulige
    farger :)

    Så fint dere har det og så lekker den
    nye lampen er. Har sett den hos flere interiørbloggere
    i den siste tiden. Gøy når man finner fine lamper
    til en ok pris ;)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. Den lampa har jeg også :) Jeg fant den igjen på Maxbo faktisk og da kostet den 400!

    Nydelig bilder i dag :)

    Koose deg med hekling!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe! og den beste er at hele familien inkludert Herr Boble og Gulli er fornøyd ;)

    Tusen takk for kommentaren hos meg :) jeg prøver så godt jeg kan med å bli kreativ og ta fine bilder! Nesten hele albumet fra 2012 er fylt med interiørbilder... Jeg må ta par bilder av ungene også! :D

    Ønsker deg en fin uke start!

    Vicky

    SvarSlett
  4. Så fin den var!! Også fant du den på Clas Ohlson!!
    Heldige gullfisker du har. De ble nok glade for å
    få en lysere hverdag de også =)

    Gode tanker til deg.
    Ane

    SvarSlett
  5. også hos Clas då, eg gidde jo aldri å gå inn til han engang eg, BIG mistake;-)
    likte den veldig godt
    klem

    SvarSlett
  6. Kjempefin lampe. Du kan tro jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den når jeg først var i Haugesund på shopping.

    SvarSlett
  7. Stilig lampe! Jeg har en lignende fra IKEA. Synes det er bra at billigbutikkene har slike fine lamper også :) Jeg måtte kjøpe samme vase som du har i forrige uke. Synes den er så spesiell og fin. Minner meg liksom om en flodehest eller noe? Et slags skall liksom :-D Jeg har vært på kick off i helga, så har ikke hatt tid til å lese blogg. Men ser det er mye nytt her nå, koselig :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    Så fin den var! Utrolig hva man kan finne på Clas Ohlson!!
    Ønsker deg en riktig fin fin ny uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  9. Så fin lampe! På Clas sier du? Tror jeg må stikke innom der gitt :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  10. Kjempefin og veldig stilig lampe!! Må jo bare løpe til CO nå!!
    Fin torsdag til deg!!
    klem

    SvarSlett
  11. Fantastisk at man kan finne SÅ kule lamper hos Clas =)
    Tusen takk for alltid så koselige kommentarer
    Gooood helg

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)