lørdag 25. august 2012

Jeg fikk plass på bloggtreffet!

Jeg har stått på venteliste siden invitasjonen kom,
og hadde vel egentlig ikke trodd det skulle bli noen ledige plasser.
Men i går kom det en mail fra myke minutter om at det var noen som hadde trekt seg,
og om jeg fortsatt ville komme.
Måtte ned i tenkeboksen, for det hørtes fryktelig skummelt ut.
Har jo aldri vært på bloggtreff før,
og kjenner ingen som skal dit, annet enn fra bloggene deres.
Men etter mye for og imot svarte jeg at jeg kommer,
så i kveld blir det å møte ca 40 damer her:


Så nå er det en hel koloni av sommerfugler i magen min,
det grugledes.


Fin lørdag til deg!
- AC

4 kommentarer:

  1. Så flott at du bestemte deg for å komme :-) Bloggtreff er utrolig hyggelig, du får møte mange supre damer og shoppe i en herlig butikk med flotte tilbud så bare gled deg ;-)

    Vi sees i kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Så koselig at du kommer! Skjønner hvordan du føler det, men ikke vær redd - det kommer til å bli så koselig! Gleder meg til å treffe deg! Du får hule tak i meg hvis du kjenner meg igjen;)

    SvarSlett
  3. Kos deg i kveld,alltid litt spennende men det blir nok veldig bra:)

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du fikk plass :)
    og at jeg fikk hilst på deg .
    Kooos..

    her har jeg fått tapetsert, hengt opp bilder, ryddet i papirer og gjort en del forefallende i dag, med en liten 2 åring surrende rundt bena.

    Klem for en fin søndagskveld

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)