søndag 3. mars 2013

Rosa kala

bare måtte bli med meg hjem
 fra Frøken Flora (blomsterbutikk)
her om dagen.
Må innrømme at det var Celine som så den først,
er jo yndlingsfargen hennes på den.
Jeg skulle egentlig ha perleblomster,
men etter å ha sett denne
ombestemte jeg meg.




Vaser fra Kremmerhuset, potteskjuler fra Frøken Flora, hyssing fra Moolo.no
skammel etter oldemor (diy her)

Ønsker nye følgere velkommen
og vil takke for kommentarene dere er så greie
å glede meg med.

Nå er det tid for å se på 5 mila her.
Heia Norge!!!

Fin dag til deg!
- AC

10 kommentarer:

  1. Nydelig blomst! den skal jammen jeg også kjøpe neste gang jeg skal på blomsterjakt ! kjemepfin var den, og fine bilder !

    SvarSlett
  2. Nydelig blomst! den skal jammen jeg også kjøpe neste gang jeg skal på blomsterjakt ! kjemepfin var den, og fine bilder !

    SvarSlett
  3. Nydelig. Det øverste bildet er sååå fint. Det sies at når kalaen blomstrer, så kommer det penger... Har du levert lottoen? Hihi... D

    SvarSlett
  4. Kalaen er bare så vakker, en skjønn farge på denne.
    Fikk litt "sukkertøy-følelse" av bildene dine, så utrolig søte:)

    Håper du har hatt ei fin helg så langt,
    god klem:)

    SvarSlett
  5. Hei :) Så fin blogg du har! Oppdaget den nettopp ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig Kala, og det er jammen bildene også:)

    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  7. kjempe fine ting... de små vasene var knall søte.

    Klems Diana.

    SvarSlett
  8. Så nydelige blomster! Jeg forstår godt at de måtte bli med deg hjem;)! Og nydelige bilder! Det er så fint lys i dem! Jeg fikk litt sommerfølelse her.
    God uke til deg og! Klem;)

    SvarSlett
  9. Så koselig og fint:)

    SvarSlett
  10. Nydelig. Og du er bare så flink til å ta bilder;) får veldig lyst til å begynne på kurs når jeg ser så flotte bilder.
    Herlig ukestart til deg.

    -malla-

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)