lørdag 20. april 2013

Ranukler på lysfat del 2

Disse ranuklene har pyntet opp på 
lysfatet på kjøkkenbordet,
til slutt så de ut som små søte pom pommer.
Nå er det bare på bildet de pynter opp,
etter to uker måtte de gi tapt.



Sort fat, asjett, vaser - Kremmerhuset

I dag skal vi ha familiekosedag i Oslo.
Ut å spise først og så på Operaen for å se
barneforestillingen Robin Hood.
Hadde aldri trodd at jeg skulle gå for å se,
og ikke minst høre opera,
ikke min favoritt akkurat.
Men når de billigste billettene var på bare 100,-
så er det verdt forsøket.
Forhåpentlig blir det en fin opplevelse for alle fire.

Og Oslo i solskinn må jo bli bra:)

Har du noen planer for helgen?

Fin helg til deg!
- AC

5 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, har sagt det før.. Men sier det igjen! Lysene dine er så kult dekorert! Stillig!!

    Fin dag i tigerstaden!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder:))
    Ei forsatt fin helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fineste blomstene!!
    Men jeg finner de aldri noe sted jeg:(
    To uker m man vre frnøyd med, de har gjort jobben sin da:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har:)
    Jeg legger meg til som følger:)
    Ha en fortsatt fin søndag:)

    Klem Elise

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)