tirsdag 8. oktober 2013

Varm, gnistrende høst - NIB utfordring - #2

Her kommer mitt andre bidrag 
til månedens NIB utfordring.
Ildstedet vårt inne.
Med nok pynt rundt kan nesten en gammel 
vedovn se sjarmerende ut ihvertfall.
Varme gjør den,
og det er hovedsaken.
Måtte lufte etter bildene var tatt,
er heldigvis varmt ute enda.







Her kan du se alle de andre flotte bidragene.

Og tusen takk for de koselige kommentarene dere har
skrevet til meg på det første bidraget mitt,
det varmer :)

Fortsatt fin uke til deg!
- AC

5 kommentarer:

  1. kjempefin stemning du har fått frem i bildene dine. d

    SvarSlett
  2. Herlige bilder du viser!
    Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder :)
    Skikkelig høststemning foran peisen.
    Masse lykke til i utfordringen:)
    Klem Elise

    SvarSlett
  4. Masse kule ting. Jeg undres på hvor den lysestaken i kobberr-rør er kjøpt? Stilig. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig bidrag. Her er det masse kos og høst innslag. Lykke til .Klem Ann Elin :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)