lørdag 11. januar 2014

Små forandringer i stua

blir det når jeg flytter litt rundt på 
de ting og tang jeg har i hus.
Jeg er veldig fornøyd med disse hyllene mine,
og det er ikke alt jeg vil flytte på.
Noe har fått sin faste plass her for en stund.
Som lyshusene og lampa, 
de har stått på samme plassen lenge.
Ved å sette hit sølvkula, MoodLiving lysestaken, 
scullbildet Tobias har laget, Hay-hånda og
uglevasen blir det litt "nytt" allikevel.

Med blomster blir det også forandring.
Akkurat nå har jeg delt opp en bukkett
med kobbersprayede Eucalyptus.
De står flere steder i stua og varmer opp
de ellers litt kalde fargene her.




Fin helg til deg som titter innom!
- AC

7 kommentarer:

  1. Så fine hyller, de passer godt her, mye fint!!!ha en fin kveld! Klem Ann Elin :)

    SvarSlett
  2. Nice, digger at du kobbersprayet grenene! Muligens eg kopierer det ;)
    Du har så masse fint:)
    Fin fin søndag til deg.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg, du er så positiv:)
    Ikke alltid fotolysten er til stede, men jeg har fått nytt kamera, så da må det testes.

    Og så er det jo inspirerende med sol, så klart.

    Fine bilder hos deg som alltid.

    Ønsker deg ei fin, ny uke!

    SvarSlett
  4. Så fint, mange flotte detaljer der ja:) Og å bytte litt rudt på ting gjør at det føles ssom nytt ♥

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Hei igjen. Klart du kan bruke diktet mitt, blir jo bare smigra, jeg :)

    SvarSlett
  6. Utrolig lekkert hos deg, som alltid :)

    Happy helg ♥

    SvarSlett

  7. Lovely corner with that cushion so wintery.
    Amina

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)