torsdag 10. juli 2014

LOVE TAG

Sponset innlegg


Jeg har vært så heldig å få 
lekre Love tag-smykker levert på døra.
Og det bare fire dager etter jeg 
sendte bestillingen på
hvilke jeg ønsket.

Hos Jane Kønig kunne vi velge
mellom love tag-halskjeder, 
love tag-armbånd
og love tag-anheng.
Og det i 5 ulike farger.
18 karat gull, rodinert sølv, 
forgyldt sølv, sterling sølv, 
 - også rosaforgyldt sølv som vi valgte.

Bare se selv ved å trykke her.

Med Love tag-smykkene
kan du selv bestemme hva de skal symbolisere.
En liten kjærlighetserklæring 
til noen du er glad i.
En kjæreste, søsken
eller god venninne.

Frøkna og jeg valgte forbokstavene
til alle i familien.
Nå har jeg muligheten til å ha mann og barn
hengende rundt halsen hele tiden.
Vesla ville gjerne ha sin egen bokstav.

Og så lekkert som Love tags-smykkene
 var pakket inn.
Først en nydelig tøypose.
Og så noen stilige svarte esker.

Frøkna og jeg var like spente begge to
da vi skulle pakke opp.
Og begge ble like begeistret,
for smykkene var akkurat så fine
som vi hadde sett for oss.

De nydelige tøyposene smykkene var pakket inn i.

Stilige sorte esker med sorte og hvite bånd,
akkurat som jeg liker det.

Frøkna sitt eget Love tag-smykke

Kan tro det er en som er stolt av det nye smykket med egen bokstav.

Muligheten for å lage smykke med mitt navn.


Og gutta sin stilige T på et Love tag-anheng.

Fine sommerdager til deg! 
- AC

1 kommentar:

  1. Aldeles nydelige smykker, jeg elsker disse<3

    Håper dere har det fint i sommervarmen vi har fått,
    ønsker dere en fortsatt fin sommer.
    Varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)