onsdag 19. desember 2012

DIY Julekuler i svart/hvit

er noe jeg har pusla litt med.
Synes svart/hvite julekuler er så stilig,
og etter å ha sett denne ideen ville jeg prøve.


Jeg fant frem gamle arvede julekuler, avis, pensel og decoupage lim.


Kan se av prislappen at de har vært med en stund.

Avisa rev jeg opp i ca 1 cm tykke strimler og limte på.
Og neste dag så de slik ut:


Juletreet skal vi ikke pynte på et par dager enda,
så jeg fant ut at jeg kunne ta bilder for å vise frem kulene ute.


Barna har også lagd svart/hvite julekuler.
De har brukt hvite porselenskuler og svart porselenstusj,
alt kjøpt i hobbybutikk.


Så nå har vi litt nytt til treet i år,
i svart og hvitt.
Akkurat som jeg ønska meg.


Her har den siste uka før jul vært prega av sykdom,
barna og jeg har tilbrakt tiden i sofaen.
Vi har kost oss som best vi kan med å se julefilmer og andre filmer.
Og årets julekalender på nrk liker vi alle like godt,
vi gleder oss like mye til å se julekongen hver dag alle sammen.

Fortsatt fin ventetid til deg!
- AC

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)