lørdag 17. mars 2012

Favorittnips - utfordring

Inne på den flotte bloggen Fabelaktig  (her bør du se!)
har Frøken Fabelaktig 
der hun ber oss vise frem vårt favorittnips.
Dette er noen av de nipsene som er fremme hele tiden hos meg nå.

Mugtail ekorn, lysestake fra Ferm Living og tulipaner.


To søte små vaser, en fra Søstrene Grene og en fra Kremmerhuset.


Svart og hvit stripete Cathrineholm bolle og gul stengods bolle, begge er arvet.
Trykk her for å bli med på utfordringen du også
eller bare for å bli inspirert av alle de fine bidragene.

Fin kveld til deg!
- AC


3 kommentarer:

  1. Kjempeflott bidrag!! Ser at du har den lekre Gro Anita vasen fra Kremmerhuset, den har jeg også, siden den både er søt og dessuten har mitt navn ;) Fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  2. Flotte favoritter!!
    Er så glad i lysestaken fra Ferm jeg, og mugtailen:)

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  3. Så fine favoritter!!
    Har så lyst på en slik mug tail!! De er bare så søte!!!
    Ha en fin kveld!!
    Klem:-))))

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)