fredag 13. juli 2012

Hvit steinkløver

er nytt for meg i år.
Kan ikke huske å ha sett den før.
Denne fant jeg på tur med Celine,
den stod i grøftekanten og ropte at den ville bli med meg hjem.
En god kollega kunne fortelle meg hva den heter bare ved at jeg beskrev den,
imponerende.


Bare se så fint den pynter opp i stua mi.


Det grønne stearinlyset var jeg så heldig å få
i sommergave i barnehagen.


I dag har vi starta ferie,
skal bli så herlig med mange uker fri.
Får bare håpe værbestillinga mi snart kommer...

Fin sommer til deg!
- AC

4 kommentarer:

  1. Det er ofte i grøftekanten man finner de vakreste blomstene, tenk at "ugress" kan være så fint:)

    Ha en riktig god ferie AC, og nyt dagane.
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så vakkert "ugress", denne var ny for meg også.
    Ønsker deg en riktig fin ferie, med masse sol og varme ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Fine blomster :)

    Ha en fin ferie, krysser fingrene for at været blir bra!

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlige blomster, det enkle er ofte det beste :)
    Tusen takk for koselig meld hos meg, det gir piffen til å komme skikkelig igang igjen :)

    Ha en fin helg :)

    Klem klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)