onsdag 22. august 2012

Kvelden på kjøkkenet

er ikke det samme som om dagen.
På dagtid brukes kjøkkenøya til matlaging,
leksebord, matpakkesmøring, tegning osv.
Men nå som to små er lagt til lading
er alle spor etter dagens aktiviteter rydda bort.
Og da kan kjøkkenet få vise seg frem til tross for 
at det blir kveldsbilder med lyset på.




Og jeg kan ligge i sofaen med beina høyt
og kose meg med litt blogging.
Har ikke akkurat blitt for mye av det i det siste,
er travelt å være mamma til to skolebarn :)

Fin kveld til deg som titter innom!
- AC

3 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig kjøkken, knall fint :)
    Elsker kjøkkenvekten og ikke minst brødboksen...den var jo knall :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Kjempefint kjøkken og masse herlige farger! :) Kan nok tenke meg det er deilig å slenge beina høyt etter en lang dag med jobb og så oppfølging av skolebarn! Håper du har en fin kveld! :)

    Klem AM

    SvarSlett
  3. Hihi - merker hverdagen her også, og jeg har bare en som behøver hjelp;)
    Stilig kjøkken og fine detaljer, her har vi planlagt kjøkkenfornying i snart et halvt år og vi blir bare ikke enige om utformingen. Så det blir vel å male dørene vi har og skifte benkeplaten og så må jeg finne frem gode argument for hvorfor MIN idè er den beste;D

    Kos deg i sofaen med beina høyt, eller kanskje du er av den fornuftige typen og har funnet senga? Uansett; ha en strålende torsdag - snart helg igjen nå!

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)