lørdag 3. november 2012

Høst i gangen

med et lite lysfat i natur, tinn og hvitt.


Jeg har brukt en dekketallerken (Glassmagasinet)
og pyntet med lerkekvister fra i fjor,
telysglass med bjerkenever 
og en liten uglesparebøsse fra Kremmerhuset 
- med håp om at småpengene havner i den og ikke utover benken...


"Vasen" er egentlig en potteskjuler fra frøken Flora/ blomsterbutikk.



I dag har Celine og jeg vært på biblioteket,
der var det forestilling om "Askeladden og hjelperne",
artig for både små og store - med festlige voksenkommentarer :)
Vi  lånte flere "jeg vil lese" - bøker,
Celine synes det er så kjekt å lese selv.
Jeg har kjøpt meg masse grått garn,
så nå blir det spennende å se om det faktisk blir en puff av det etterhvert.

Nå skal vi nyte det flotte høstværet som gjør det perfekt å være inne.
Med bøker og strikke tøy blant puter og pledd i sofaen.

Fin helg til deg som titter innom!
- AC

8 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta på fatet med lerkegreiner,ugle og lys på:)så koselig å pynte til høststemning!
    Så kjekkt med tur på biblioteket,har to jenter som alltid koser seg der:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er så flott å pynte med lerk, høstlig og fint lysfat:)
    Kos dere innendørs, strikking og bøker er ikke det aller verste man kan gjøre på en sur kveld - håper du viser når puffen er ferdig:)

    Fin kveld,
    god klem:)

    SvarSlett
  3. Fint pyntet fat. Lerkekongler er så fine. Har selv noen stående i vase.
    Lykke til med puffen

    SvarSlett
  4. Koselig velkomst i gangen:) Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så fint du har pyntet i gangen! Lerkegreiner og kongler, så naturlig og flott!
    Ønsker deg en riktig fin kveld ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Heia:)

    Bare innom for å si at jeg har noe til deg på bloggen min i kveld.

    Klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  7. Så fint! Jeg ønsker meg sååå lerkegreiner... mamma hadde spottet et lerketre rett ved jobben sin, så kanskje hun stopper og plukker til meg en dag? Hihi ;)

    SvarSlett
  8. Hei søte deg,
    herlig fat! Såå dekorativt og vakkert :)

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)