fredag 17. mai 2013

Vår 17 mai 2013

Barnetoget var først ut.


Tobias er speider og går i flaggborgen helt først.
Litt stolt :)


Celine går med skolen for første gang.
Det var gøy :)


Etter å ha vært på skolen  å spist pølser, is og vaffel, 
drukket brus og kaffe, 
kjøpt lodd - ingen gevinst,
deltatt på sekkeløp, potetløp, sparka ball i mål osv - fått flere premier,
og lekt og skravla
- klarte jeg å få barna til å stille opp på noen bilder.




Vel hjemme ble vi merkelig nok sultne igjen
og da var det grillmat på menyen.


Til dessert ble det pavlova ute
i den deilige sommervarmen.




Håper du også har hatt en flott 17 mai!
- AC

5 kommentarer:

  1. Både ser og Høyres ut som dere har hatt ei flott feiring:))
    Klem klem

    SvarSlett
  2. For noen herlige bilder av barna i hvitveisengen:)
    Og du; da jeg så bildene av kaka på IG trodde jeg sommerfuglen på vasen bak var pynt på kaka og syntes det var en artig idè;D

    Håper helga deres blir fin,
    god klem:)

    SvarSlett
  3. Flotte barn du har:) Datteren din var veldig lik deg syntes jeg:) Virker som dere hadde en flott feiring. Her ble det alt for mye mat i går, hehe. Kaken så jo bare kjempe god ut:)

    Ønsker dere en fin pinsehelg!

    SvarSlett
  4. Nydelig pyntet bord og flotte barn :)
    Fine bilder du alltid viser på bloggen din!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. FABELAKTIG!

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)