fredag 13. september 2013

Lisianthus på kjøkkenet

På lysfatet på kjøkkenbordet står det nå lisianthus i et norgesglass.
Fikk kjøpt meg tre norgesglass på Fretex i Lillehammer i sommer.
Det sorte brettet og den stripete bollen
 fra Kremmerhuset har nesten fast plass her nå.
MooD Living lysetakene kjøpte jeg i Skagen i sommer,
sølvkula og sommerfuglene fant jeg i 
suvernirbutikken da vi sykla ut til Grenen.

I våres fikk jeg kjøpt ukesplanlegger fra Ukeplan.no
mens de hadde 50% på dem.
Den er så kjekk for både små og store
så vi kan følge med på hva som skal skje.




Nå er vi klare for helg her i huset.
Barna ser på Charlie og sjokoladefabrikken,
og det gjør vel egentlig jeg og;)
Vi gleder oss til snart å få servert nacho av Thomas
og bare slappe av hele gjengen resten av kvelden.

Ellers har vi en helg helt uten planer,
får se hva som skjer - herlig!
Har du noen planer for helga?

Fin helg til deg!
- AC

1 kommentar:

  1. Nydelige blomster - herlige blider:)
    Denne planleggeren har jeg bare så lyst på, har en wallsticker-planlegger nå men kunne gjerne tenke meg å byttet den ut med en slik:)

    Ønsker deg ei god ny uke
    varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)