tirsdag 9. september 2014

Kafé + retroskatter = sant

I helga var barna og jeg på tur 
til tante i Oslo.
Kan tro det var stas å ta toget,
møte tante, gå på museer
og på kafé.

Søstra mi tok oss med til Grünerløkka
for å ta en kaffe på en nystarta kafé
til en hun kjenner.
Hun mente jeg ville like meg der,
og det gjorde jeg.
Så kjekt å kunne se på alle retroskattene
mens en skravler over en god kaffe.






Om du har lyst å gå på kaffebar
og bruktbutikk på en gang,
anbefales det å ta en tur hit.

Du finner facebooksiden til 
Retrolykke kaffebar her .


Fortsatt fin uke til deg!
- AC

1 kommentar:

  1. Åh, der har jeg foreløpig bare gått forbi og tittet inn, men må ta meg en tur innom veldig snart! Går jo egentlig rett forbi til og fra jobb hver dag :) Håper alt er fint med deg!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)