tirsdag 3. april 2012

Bloggaward

Her en dag lå det en hyggelig kommentar fra Fru Samuelsen
her hos meg:

"Fordi jeg synes du har en fin og inspirerende blogg, vil jeg gjerne gi deg en bloggaward!"

Det setter jeg stor pris på - tusen takk! 

Fru Samuelsen er en herlig blogg med fokus på retro, gjenbruk og syprosjekter.
Jeg har lånt noen bilder derfra så du kan se:

Trykk på bildet for å komme til Fru Samuelsen sin blogg




Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.

Ganske så enkelt og greit!!
Rewarden er selvfølgelig frivillig!!!

Her kommer 5 spørsmål til AC IN A BOX:

1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg fikk for mye fritid mens jeg var sykmeldt, 
og da fant jeg meg en hobby jeg kunne gjøre mens jeg lå på sofaen. 
Skulle egentlig bare teste hvordan det fungerte, 
men det ble en hobby som fortsatte...

Hvilke blogger følger du?
Litt av hvert, men det går mest i interiør.

3. Favoritt farge?
Jeg har lilladilla.

4. Favoritt film?
Den filmen jeg har sett mest er Dirty Dancing. 

5.Hvilket land drømmer du om å besøke?
Bare det er solskinn, mange varmegrader, sandstrand
 og bølgeskvulp så er det greit for meg.
Ellers skal jeg innom Amerika og Australia en eller annen gang.
 Har de igjen på lista over verdensdeler.


AC IN A BOX gir awarden videre til følgende blogger:


Gratulerer!
- AC


PS. Må si jeg får litt assosiasjoner til kjedebrev her,
men heldigvis ingen lovnader om at det vil gå deg ille om du ikke sender videre;)




Bli gjerne med på min giveaway her.


3 kommentarer:

  1. Tusen takk, så utrolig koselig! :) Får se om jeg ikke får gitt denne videre, da :) Fiiiin kveld til deg, AC! Klemmer!

    SvarSlett
  2. Så koselig! Tusen takk. Artig at vi begynte og blogge men vi var sykemeldt. Jeg er sykemeldt fremdeles helt til mai.

    Stor påske klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Så hyggelig :) blir med på den;) ha ei riktig fin påskefeiring du også

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)