torsdag 12. april 2012

Orkideknekk

I dag måtte påskeliljene ut,
da ble det veldig tomt i betongvasen min fra Perfect Home.
Fant ut at jeg måtte prøve å få en av orkideene mine ned i den,
og det gikk jo på et vis.





Men det ble litt hell i uhell da den ene greina knakk.
Fryktelig irriterende!


Men jeg kunne bruke den i en annen tom vase,
og dermed ble det orkideer og sommerfuglegg sammen på hylla.
For eggene fra skeidar er så søte at de får stå litt til.



I morgen er det fredag igjen,
og begge barna gleder seg til å ha hvert sitt overnattingsbesøk.
Håper det blir litt søvn på alle...

Fin kveld til deg!
- AC

Min giveaway finner du ved å trykke her,
gøy om du blir med på den!



8 kommentarer:

  1. Så lekkert, fint selv om den brakk...

    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  2. Orkideer er så fine, en av mine favoritter:) her er påsken ennå ikke ute av hus, hadde tenkt til å gjøre noe med det i kveld, men hyggeligere å titte innom her og andre bloggere:) klem

    SvarSlett
  3. Kjedelig å knekke orkideer, bra at de står lenge som avskårne også:) Fine bilder!

    SvarSlett
  4. Elsker orkideer. Har fortiden en i gangen, en i stua og en på badet :)

    SvarSlett
  5. Nydelige orkideer..... :)

    God helg!

    SvarSlett
  6. For en nydelig farge - litt hell i uhellet at den brakk, var jo veldig passende med en i den flotte glassvasen også.

    Jeg ønsker å gi deg en blogg award - for jeg trives så godt her inne hos deg, med masse inspirasjon og flotte bilder. Les mer om awarden på bloggen min.
    Ha en riktig så flott helg
    Bente

    SvarSlett
  7. Hei AC, fin orkide i vasen, lekkert var det. God helg til deg...;)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for alltid fine kommentarer hos meg ♥
    Like så godt de eggene med sommefugl på, angre på at eg ikkje kjøpte de sjøl...
    Ha ei fin helg
    Klem:-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)