søndag 8. april 2012

På toppen

av fjellet kunne vi se langt utover.


Herlig utsikt.


Skjærtorsdag la vi turen hit,


til 1057 m.o.h.


Hytta vi har vært på i påsken ligger ca 50 meter lavere,
litt lengre er det jo å gå opp til toppen ;)


Tobias fant en stein til å legge på varden.


Celine tar de siste skritta opp til toppen.

Deilig med en liten gåtur i fjellet.
Var kjekt å gå nå som det var tele i bakken.
I fjor i påsken var det veldig bløtt og myrlendt,
året før var det dyp snø og vi måtte gå på ski.


Med dette innlegget blir jeg også med på Himmelsk #79
inne på den herlige bloggen Petunia.



Velkommen til nye følgere,
er så koselig å se at flere legger seg til her hos meg.


Fin siste påskedag til deg!
- AC


Bli med på min giveaway her.




2 kommentarer:

  1. Hei:) det ser fantastisk ut på fjellet:) deilig følelse å kunne se utover i den vakre naturen:)Nydelige bilder!!

    Klem kine

    SvarSlett
  2. Hei stikker bare innom for å fortelle at jeg har gitt deg en blogaward. Se på min blogg:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)