søndag 17. juni 2012

DIY Lampe

eller det burde kanskje stå
"AC gjør ting hun egentlig ikke kan".
Men med god veiledning av Thomas
er det mulig å leke med elektriske duppeditter.
Jeg fjerna alt det elektriske som var i sort og gull.
Og har tredd om ny ledning, satt på ny sokkel og
 kobla bryter og støpsel.
Og litt stolt ble jeg da det faktisk ble lys
da jeg slo på bryteren.


Jeg har sett denne som en DIY inne på en annen blogg,
men nå husker jeg ikke hvilken det var.
Lampa har jeg kjøpt på loppemarked til 20 kr,
ledning, sokkel, bryter, støpsel og lyspære
 er kjøpt hos Claes Ohlson.


Er så kult med den store lyspæra.


Den henger nå i barnas loftstue.


Fin kveld til deg!
- AC

13 kommentarer:

  1. Åh så fin den ble :)

    Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    SvarSlett
  2. Stilig! Synes du klarte deg fint, jeg? ;) Stas med sånne ting man har mekket i stand selv også da! Klem!

    SvarSlett
  3. Den ble kjempe kul!!! :-)
    ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  4. Kjempefint!!!!
    Jeg liker den veldig... hummm hvor kan jeg henge en ... ??!!

    :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Hei på deg, AC!!
    Superfin lampe, så stilig med hvit ledning og den store lyspæra!! Jeg har en lampe som ligner, den ligger i et skap uten ledning og skjerm.... Nå ble jeg skikkelig inspiret av bildene dine!!
    Tror ikke jeg har anlegg sånn teknisk til å klare dette selv, men har en flink mann:-))))
    Fin dag til deg! Takk for du stikker innom min blogg, setter veldig pris på det!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Så tøff lampe. Skikkelig god ide!!!

    Liker bloggen din og vil gjerne følge deg videre :)


    Vigdis

    SvarSlett
  8. Såååå kul...en sånn hadde vært knall på rommet til størstegutte, tror til og med jeg skulle ha klart det hi hi

    Flinkis :)

    Klem klem

    SvarSlett
  9. De er så tøffe! Jeg har vært på jakt etter en slik selv faktisk, men jeg har ikke funnet noen enda gitt! Vet til og med akkuratt hvor den skal være ;-) hihi. Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)