fredag 29. juni 2012

Litt fra sommerhagen

Blir ikke mye blogging på meg nå på sommeren.
En liten tur innom med litt bilder fra hagen for noen dager siden.

Jeg venter fortsatt på at peonene skal blomstre,
følger med på de hver dag.


Skogskjegget er i full blomst.


Noen kjempekrager som sloss om plassen 
 med alle lupinene som har planta seg selv hos oss


Vi får mange besøk av humler,
de summer rundt blant alle blomstene.


Blir spennende å se om det blir noe av disse eplene til høsten.


Her blir det snart taco og film.
Perfekt vær for det i dag som regnet har bøtta ned.
Ser ut som det lysner nå,
er ihvertfall litt opphold.
Hadde vært kjekt med litt sol i helga.

Fin sommer og helg til deg som titter innom!
- AC

5 kommentarer:

  1. Deilige bilder :)
    Nyt fredagen :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange fine bilder du har tatt! Og så mange fine blomster du har. *Misunnelig*

    SV: Takk for det. Du er vel skjønn! Selvsagt skal du få se bilder.
    Super duper helg til deg også!
    *Stine*

    SvarSlett
  3. Merker at det blir lavere bloggaktivitet om sommer'n, ja! Veldig fine hagebilder!

    Kos deg med sola som jeg er sikker på kommer, jeg har nemlig bestilt den for hele juli! ;)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Hei:)Så vakre blomster du har i hagen din:) de Peonene er bare NYDELIGE:)God sommer til deg:):)

    SvarSlett
  5. Åh så nydelige bilder!
    Peoner er min favo ;)

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)