torsdag 22. desember 2011

Endelig klarte jeg det!

Jeg har flere ganger prøvd å ta bilde av en rødstrupe når den spiser av fuglematen vår. Men den har alltid flydd sin vei innen jeg er klar med kameraet, for enten er batteriet til lading, kameraet ligger i et annet rom eller minnekortet er glemt i pc'n. I dag skjedde det igjen, i det jeg titter ut av vinduet ser jeg en rødstrupe. Og endelig er kameraet på stuebordet så jeg bare kan strekke ut armen og skru på kameraet, og rødstrupa har ennå ikke flydd  sin vei. Glad og fornøyd skal jeg til å knipse bilde. Men, nei da! Minnekortet mangler, det sitter i pc'n som er rett ved siden av meg, jeg tar ut minnekortet og skal til å sette det i kameraet - da klarer jeg å miste kortet ned bak sofaen. Jeg må flytte puffen og legge meg ned for å finne kortet. Og heldigvis rekker jeg det uten å måtte flytte på sofaen. Jeg setter minnekortet i kameraet og titter ut av vinduet - jada! Rødstrupa er borte! Igjen!

Men etter en stund kommer den tilbake og da fikk jeg tatt disse:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)