tirsdag 6. desember 2011

Sneen dalte lett og fin...

og endelig var det tid for lek i snøen. Da vi kom hjem fra barnehagen var det rett inn i vinterdressen og i full fart ut i hagen. Celine var overlykkelig over all snøen som kom - og holdt på å le seg ihjel etter å ha kasta en snøball etter pappa.

Celine og jeg har lagd snølykt:

Sesongens første aketur ble tatt sammen med Shani:

Storebror fikk også sitte på da han kom på hjemveien:
...og jeg måtte gå inn alene for å lage middag, det var to barn som ville ha mer tid i den første snøen.

1 kommentar:

  1. Å så herlige bilder! Det er så deilig når snøen kommer, skikkelig julestemning!

    Sv: Kjekt du ville være med på giveawayen min. Du kan laste ned bildet ved å trykke på det, og så dra det ned til nettleseren din, da vil du få mulighet til å lagre det. Det er også en link til facebooksiden min hvor du finner bildet :)

    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)