mandag 7. januar 2013

Boliahyllene mine

har jeg fått flere spørsmål om etter det forrige innlegget mitt.
Koselig at dere liker dem.
De heter Cell og dere finner de her.


Vi har satt sammen to Cell 1x1 
og to Cell med treskapdør 1x1.

Lyshusene er fra Kremmerhuset og Kähler.


 DIY:
Inni den ene hylla har jeg pynta med svarte skinnstjerner,
klippa ut av en gammel skinnveske.
Har hengt de opp med Tack it/ lærertyggis,
så de kan lett fjernes igjen om jeg går lei.
Malen til stjernene er en hårspenne fra Søstrene Grene,
den er også i sort skinn.


Tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått 
på innlegget mitt til NIB utfordringen under her.
Det setter jeg stor pris på :)

Fin ny uke til deg!
- AC

5 kommentarer:

  1. for en herlig gjenbruksidé - me like!

    klem

    SvarSlett
  2. Kule bokser, kul pynt og kult bidrag! Jeg så at det var flere enn meg som kunne tenke seg disse boksene ja. Skal dra å se på de til uken så kanskje det blir litt orden på veggen over sofaen ;-)

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    Desse hyllene var bare utrulig stilige, og så fint du har pynta i dei, digg:)
    Blei så inspirert av deg og dei stjernene du har laga, at idag laga eg meg ein girlander med svarte papp stjerner... Så kult:)
    Fortsatt fin kveld til deg:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Hei, så kult stylet disse hyllene var. Elsker svart hvit kontrasten for tiden :) blir visst bare mer å mer... og jeg som bare var helt hvit... hahhaa... skal si en kan forandre mening ja. :)
    Du er flink :)

    Ny blogg for meg dette, denne følger jeg gjerne videre :)

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  5. Liker så godt stjerne-diy-en din, så utrolig stilig å bruke de som veggpynt inne i hyllen:)

    Håper du har det godt,
    varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)