lørdag 19. januar 2013

Vis oss din tv - Nib utfordring

Nib har en liten ekstrautfordring i samarbeid med IKEA denne måneden.
Tv-veggen er ikke den veggen i stua som helst blir vist frem i blogger,
blir spennende å se alle bidragene her.






Jeg er ganske fornøyd med løsninga vår,
det beste er de hvite tøydørene på tvbenken
som skjuler mac'en, tuneren, forsterkeren, bluerayspilleren og senterhøytaleren,
samtidig som de kan brukes med fjernkontroll med dørene lukket.

Premien denne gangen hadde vært midt i blinken for loftstua vår,
den kunne virkelig trenge en oppdatering på tv-veggen.
IKEA skal lansere en helt ny TV-løsning som heter UPPLEVA,
tenk å være så heldig få en slik hjem på døra.

Fin helg til deg!
- AC

8 kommentarer:

  1. Så nydelig du har det med tv og alt,synest tv tar seg godt ut eg,hihi ein festlig utfordring igrunn,sån at eg vil være med eg også:)

    Flott bidrag:)
    Fin kveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Så flotte bilder:).
    Syns du alltid har så fine bilder, du er kjempe flink:)
    Stilig tv-benk, og heilt supert at du kan bruka fjernkontrollane mens tuner står skjult..
    Nydelig pynt på lysfatet ditt, herlig lilla farge:)
    Fin lørdag til deg:)
    Her skal da malast ikveld, gler meg til og bli ferdig no...var visst litt mykje arbeid detta...hahaha...
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Liker spesielt oversiktsbildet (det nest nederste). Og jeg ser at du bruker årets farge, da må du titte innom bloggen min i morgen, for da skal jeg skrive om det og oppfordrer bloggere til å lenke til innlegg der de bruker årets farge ;)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Hei og god lørdag.
    Morsom tå se bildene fra denne kanten etter å ha sett forberedelsene på Ig. :)

    Fine bilder også .

    Klem til deg <3

    SvarSlett
  5. Lekkert :)
    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint dette var!! Jeg elsker faktisk lillafargen (jeg som ikker så glad i lilla egentlig!) Men du klarer jo å gjøre det på en balansert måte! Nydelig, helt in du nå iflg. fargerike! YEah! ;)

    Ha en god søndag!
    Henriette

    SvarSlett
  7. Nydelig! Så fine lilla toner<3

    SvarSlett
  8. For et koselig bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

    Fin fin kveld til deg

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)