mandag 21. oktober 2013

Mobildeksel i skinn

Sponset innlegg

Dette må være en av de tingene jeg 
ikke viste jeg trengte før jeg hadde det.

Utrolig praktisk og lettvinte å ha med på shopping.
Mobildekselet har plass til akkurat det jeg trenger
for en kjapp tur ut av huset.
Iphone, visakort og lappen.
Så kjekt med lommer på sidene til kortene.

Dette mobildekselet kommer fra
En nettbutikk som selger utrolig stilige
vesker, ryggsekker, skolesekker,
kofferter, lommebøker, pc-vesker,
toalettvesker og skjerf.

Trykk på linken under for å se selv!

en ny veske






Da skal jeg straks ut av huset for litt 
handling av vinterstøvler til barna,
og da skal dette såklart med på tur :)

Fin ny uke til deg!
- AC

2 kommentarer:

  1. Lekkert OG praktisk!
    Liker:))

    SvarSlett
  2. Veldig kjekk den, har lignende selv!
    Fine bilder også :)

    Klem fra Maren

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)