søndag 14. februar 2021

Dagen i dag

 er det tre gode grunner til å feire litt ekstra.

Morsdag, Valentines og Fastelaven på en og samme dag.

Jeg har vært så heldig å få den fineste buketten av han jeg er gift med, 

eller han fikk lov å hente og betale den i hvertfall.

Den ble bestilt som en overraskelsebukett, 

eneste kravet var at det ikke skulle være roser, 

for det er jeg ikke spesielt glad i.

Den er kjøpt hos herlige, kreative og flinke Lene 

på "Botanisk - et litt rart blomsterverksted" i Vestby.

Om du skal ha blomster eller planter vil jeg anbefale deg å ta en tur innom eller ta kontakt,

du finner mer om Botanisk her.

Er verdt å bare se alle de fine bildene hennes også, 

vindusshopping på nett er alltid lov...

Jeg er superfornøyd med blomstene og greinene hun satt sammen til meg,

bare se så lekkert det ble!





Lek bak kamera gjør at det blir litt ulikt lys på de forskjellige bildene, 

gøy å teste litt forskjellig.


Her er dagens planer å strikke og spise fastelavensboller,

og lade opp til en ny uke.

Fin søndag og ukeslutt til deg!
- AC


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)