fredag 12. februar 2021

Sola titter inn

 Det er så deilig med alt lyset vi har nå om dagen.

Sola varmer gjennom ruta.

Dagene er blitt så mye lengre.

Den nye vasen jeg kjøpte fra Kremmerhuset ble akkurat så fin på spisebordet som jeg hadde sett for meg. 

Og med sollyset som lyser opp blomstene er det et herlig blikkfang.





SMÅ MÅL

Et av målene mine nå i februar er å hver dag skulle ta en liten luftetur. Jeg håper og tror det er bra både for den fysiske og den mentale helsa med litt dagslys og frisk luft. Selv om det noen dager ikke blir mer enn 10 minutter ute er det nok til å være helsefremmende.

For min del blir det ut på trappa, terrassen eller hagen. Noen dager sittende, andre dager stående. Det lengste jeg har vært hittil er til tomtegrensa. Små mål for å ikke bruke for mye energi, vil for all del ikke bli bare sengeliggende med utmattelsen min igjen.


#1OMDAGEN

Les om hva Norsk Friluftsliv sier om det her



Med ønsker om en fin dag til deg som titter innom!

- AC

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)