søndag 10. februar 2013

Bursdagsbukett

Celine har kjøpt blomster til pappa
siden han har bursdag.
I det store blomsterskapet i blomsterbutikken
var det mye å velge mellom.
En ting var hun ikke i tvil om,
det måtte bli rosa blomster.
Det peneste hun vet.
Hun valgte Gerbera til den store dagen.
Og det første jeg gjorde da vi kom hjem
var å knekke den ene.
Redda det inn med en liten vase...

Gratulerer med dagen Thomas :)

Og gratulerer med dagen alle mødre :)





Lampe-Claes Ohlson, Vaser-Kremmerhuset, Wooden hand Hay-Hviit.no, Cell hylle-Bolia

I dag blir det selskap med 
pølse- og kakefest.
Oppskrifter til to av kakene kan du finne her og her,
de hører med til alle familieselskapene her i huset.

Fin søndag til deg!
- AC

10 kommentarer:

  1. Hurra!!
    Nydelige bilder!


    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til mannen og deg:) Bildene dine er bare så fine!

    SvarSlett
  3. Så fantastiske bilder - nydelige!
    Gratulerer med mannen i huset, og litt gratulerer til deg også :-)

    Kos dere i dag!

    Klem fra meg =)

    SvarSlett
  4. Så fantastiske bilder - nydelige!
    Gratulerer med mannen i huset, og litt gratulerer til deg også :-)

    Kos dere i dag!

    Klem fra meg =)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til både deg og mannen. Nydelige bilder. Enig med datteren din. Rosa blomster er fint. D

    SvarSlett
  6. Gratulere med dagen til både mannen din og du som har morsdag:)
    Nydelige blomster!
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hurra for mannen og hurra for deg:)
    Flotte bilder ♥ Elsker blomstene!!

    SvarSlett
  8. Så morsom, fargerik og fin den var. Lyste virkelig opp:)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fin blogg du har. Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å lese/se mer. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min også. Ha ei nydelig uke!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  10. NYDELIG! Å, det er så herlig med slike fargeklatter:) flotte blomster og fiiiine bilder!
    klem nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)