tirsdag 19. februar 2013

Nytt lysfat og mini-DIY

I dag har jeg fått pakke i posten,
bestilte litt nytt i nettbutikken til Kremmerhuset for noen dager siden.
Svart fat, asjetter fra serien "Letters of breakfast" 
og litt annet jeg kan vise frem senere.
Telysestakene med øyenstikkere har jeg kjøpt på Kremmerhuset før.

Mini-DIY:
kubbelys 
 dymo (min er kjøpt hos Claes Ohlson)






Vil ønske velkommen til nye følgere,
tenk at enda flere vil titte innom her hos meg :)
Tusen takk for hyggelige kommentarer på de forrige innleggene mine,
blir glad for hver eneste en :)

Have a nice day!
- AC

6 kommentarer:

  1. Så nydelig alt er:)knallfine ting du har kjøpt deg og så fint med tekst på!
    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Lekkert. Har også slikt lys fat:)

    SvarSlett
  3. Enkelt og lekkert!

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  4. For noen flotte bilder og for en herlig blogg du har! Jeg har lagt meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  5. Hei og hoppsann:)
    Så stilig lysfat, og perfekt "stash" på:).
    Og du, grattis grattis grattis til oss som kom med på bloggrullen til Kremmerhuset. Eg er heilt i 100 eg...hihi...Så gøy:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Så lurt å bruke Dymoen til slikt! Takk for tipset!
    Gratulerer med utvalgt blogg hos Kremmerhuset :)
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)