torsdag 14. februar 2013

Kjøkken - utfordring

Jeg er veldig godt fornøyd med kjøkkenet vårt 
etter at vi pusset det opp for litt over 1 år siden.
Det jeg er aller mest fornøyd med er 
den flyttbare kjøkkenøya.
Til vanlig fungerer den som kjøkkenøy med barkrakker til.
Her foregår alt fra matlaging, frokostspising til lekselesing.



Her står kjøkkenbordet til vanlig,
da er det plass til 6 stykker.


Men om vi skal ha flere middagsgjester
trenger vi plassen der kjøkkenøya står
 for å kunne ha langbord inn mot stua.
Derfor har vi festet hjul under 2/3 av kjøkkenøya
slik at den kan trilles vekk.
Da blir den en skjenk i kroken på kjøkkenet,
perfekt som anretningsbord.




Og vi kan flytte bordet,
sette i lemmer
og dekke på til flere middagsgjester.



Med dette innlegget blir jeg med på 

Velkommen til ny følger
og tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.

Fin dag til deg!
- AC

13 kommentarer:

  1. Digger kjøkkenet ditt! Såå vakkert og gjennomført!

    Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Knallstilig kjøkken, genialt med den øya :)

    SvarSlett
  3. Stilig! Jeg liker øya, det ønsker mjeg men har desverre ikke plass.

    Lykke til!
    Vicky

    SvarSlett
  4. Flott kjøkken!! Liker bloggen din og følger deg videre :)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  5. Så flott kjøkken du har med mange gode løsninger:)

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint kjøkken du har. Likte spesielt den glassplaten bak komfyren og de utrolig kule stolene/barkrakkene dine. Knalltøfft!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  7. Fresht og gjennonført. Så utrolig smart og kreativt med "bevegelig"kjøkkenøy":) Lykke til i utfordringen:)

    Klem Kine:)

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  9. Så fint og praktisk. Lykke til i konkurransen :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Gjennomført og flott !
    Og nydelig dekket bord :)

    God helg til deg og dine
    Klem

    SvarSlett
  11. For en smart kjøkkenløsning med flyttbar kjøkkenøy;)
    Nytt og praktisk kjøkken er gull.

    Nyt det;)

    Takk for fine ord inne hos meg;)

    Herlig helg til deg;)

    -malla-

    SvarSlett
  12. Fint kjøkken, hvor har du kjøpt dei fine barstolene?:)

    SvarSlett
  13. Barstolene er kjøpt hos Skeidar.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)