søndag 24. februar 2013

Ukesplanlegger DIY

ved hjelp av 2 x 0,45 meter tavlewallsticker
til ca. 80,- bestilt på Ebay.com.
Jeg søkte på "blackboard wallsticker".

Mine dagtavler er nå 33 x 45 cm,
linjal, blyant og saks gjorde jobben.

Og de som vet hvor glad jeg er i kontaktpapir...
dette var faktisk lettere,
om enn veldig likt.

Og vips så fikk vi litt kontrast til 
de hvite veggene på kjøkkenet.


Innlegg om lysfatet finner du her.


Og her er dagens plan,
som Celine så pent ba om å få skrive.


Fin søndag til deg!
- AC

9 kommentarer:

  1. Så lurt! Takk for tipset :)

    SvarSlett
  2. Så flott og smart da :)

    Handler mye på ebay jeg også!

    Ha en fin dag, klem ;)

    SvarSlett
  3. Dritstilig... :) denne skal jeg prøve :) er kult m sånne stickers... slipper liksom og ødelegge veggen :)

    Jeg har lagt ut mine tipp 10 diy i dag, stikk innom da.

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Så flink du er, ble superfin!! Og så mye billigere enn den fra ferm living ;-)

    Fin søndag til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Det var en kjempefin løsning!

    Jeg har malt en dør med tavlemaling, men dette er jo letter å plassere rundt om :)

    God uke til deg, AC

    Klem
    Nann Karin

    SvarSlett
  6. Det var en kjempefin løsning!

    Jeg har malt en dør med tavlemaling, men dette er jo letter å plassere rundt om :)

    God uke til deg, AC

    Klem
    Nann Karin

    SvarSlett
  7. Åhh, så stilig :-) det likte jeg, så kreativt :-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så smart å lage denne selv! Jeg har en som ligner, fra Granit, og de er utrolig praktiske. Skal ha en til men nå lurer jeg på å ta ditt tips og sjekke på ebay.

    Håper helga har vært fin for dere alle mann,
    god klem til deg:)

    SvarSlett
  9. Så smart:) takk for tips!! Legg meg til som følger av den fine bloggen din!

    Silje

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)