tirsdag 8. mai 2012

DIY med spraylakk på vaser

er sikkert noe du har sett før.
Men jeg må jo vise frem mitt lille forsøk også.
Jeg har erfart at jeg ikke kan dette,
og Thomas har noen synspunkter om hvordan garasjegulvet ser ut i etterkant...
Selv om jeg la ut en stor plastduk der jeg lekte meg med spraybokser.
Tror ikke jeg blir sluppet løs med spraybokser i nærmeste fremtid - hehe

Etter en tur på loppis hadde jeg 4 vaser for 40 kr,


  på loftet fant jeg en gammel skammel etter oldemor


og en vase etter meg selv,


og på Bauhaus fant jeg spraylakk.


Og etter en del spraying,
og etterhvert litt hjelp og veiledning i spraying...
ble dette resultatet:




Tror nok jeg egner meg bedre til andre hobbyer,
som hekling og strikking.
Det ble litt pynt der vedsekken pleier å stå om vinteren ihvertfall.

Har du lekt deg med spraylakk før?
Gode tips mottas med takk :)

Fin kveld til deg!
- AC

10 kommentarer:

  1. Ble det så ille da? :)
    Jeg legger jo stadig vekk ut DIYs som har med spraylakk å gjøre, men det drøyer med å få satt ideene ut i livet! Har sprayet et par rammer og det funket bra! Tror nok ihvertfall greia er å være tålmodig og ta flere tynne strøk slik at det ikke renner! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det med tålmodighet og flere tynne strøk jeg strøk på;)

      Slett
  2. Såg heilt fine ut då:-)
    Eg digge spray, har spraya mye i vinter. Og meir skal det bli
    klemmar:-)

    SvarSlett
  3. Det er visst in å spraye :-)
    Har ikke prøvd det ennå,men kanskje....
    Vasene bleveldig fine :-)

    SvarSlett
  4. Det er utrolig hva litt maling på boks kan gjøre!

    SÅå lekkert!

    Fabelaktig kveld til deg, vakre!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Syntes de ble super kule jeg da, ingen ting å klage på der :)

    Stå på, du er flink :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. NydeligFlott!
    Spraylakk er og blir genialt!!!

    SvarSlett
  7. herlige bilder du viser :)
    genialt med spraylakk, det er blitt en hit her i huset .

    ha ein fin dag.

    Henriette

    Vi har en liten give away på gang, kom og bli med.

    SvarSlett
  8. Så bra det ble. Jeg har også spraylakkplaner, men er ikke kommet i gang. Du inspirerer til starte:)

    SvarSlett
  9. As a web site owner I think the material here is really magnificent. I appreciate it for your time. You must maintain it and keep it up forever! Excellent work.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)