lørdag 19. mai 2012

Uterom - utfordring

Lisette med den vakre bloggen "Lisettes perler"
utfordrer oss med "Vis meg ditt uterom".

Her er vårt uterom.
Det blir et skikkelig bilderas,
for det var så gøy å ta bilder,
og vanskelig å velge etterpå.












Møbler og planter med potter er fra Bauhaus.
Blomstrete puter, liten lyslykt og pynt på bordet er fra Mester Interiør/ Black Design/ Miljøgården.
Hvite puter fra Home & Cottage.
Tepper fra Kid og hjemmehekla.
Stor lyslykt fra Kid.
Den store fine kurven har jeg arva etter mormor.


Fortsatt fin helg til deg!
- AC

7 kommentarer:

  1. Så vakkert bidrag, AC! Full av liv....med nydelige sterke farger og sammensetning. Kjekt du deltar;) lykke til!!!

    SvarSlett
  2. Fresht uterom hos deg:):) liker alle de rosa innslagene:):) det hekla pleddet er LEKKERT:):)

    SvarSlett
  3. Så herlig utenom du har, AC :) No håper eg at været tillater at det blir maaaaange muligheter til å oppholds seg der i mnd framover :)

    SvarSlett
  4. Så herlig utenom du har, AC :) No håper eg at været tillater at det blir maaaaange muligheter til å oppholds seg der i mnd framover :)

    SvarSlett
  5. Så herligt og friskt utenom,må være herlig å nyte våren der:)
    Fine søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott uteplass!!
    Lekre farger ♥

    SvarSlett
  7. Herlige farger i et varmt og innbydende uterom. Dette kaller jeg stemning altså! ;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)