onsdag 9. mai 2012

Enkel lunsj på terrassen

i sol og varme
er noe jeg håper det kan bli muligheter for til helga.
Nå er vi midt i uka allerede.
Dagene bare flyr avgårde.
Her er noen bilder fra en solrik dag
som kan minne om hva vi kan håpe på andre dager i mai.

Lykken er stor med rosa saft med isbiter.


Grønnsakene frister litt mer når det pyntes med yndlingsfargene til barna,
kjekt å stjele litt garn fra nøstene til teppet jeg hekler.


Og noe så spennnede som å måtte løfte på myggnettet
for å ta seg en brødskive.


Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen til meg :)

Fin kveld til deg!
- AC


7 kommentarer:

  1. mmmmm... fikk lyst på agurk og gulrot,
    og varme dager..

    god fortsettelse på uka :)
    Klem

    SvarSlett
  2. God og sunt! Det liker vi :)

    Vicky

    SvarSlett
  3. åå, herlig! Så ut som en finfin dag i sola, og så deilig med grønnsaker :D naam!

    SvarSlett
  4. Så herlig stemning i bildene. har en utfordring gående, sjekk den ut!

    SvarSlett
  5. la oss håpe "tankens kraft" kan lokke frem litt sol og varme nå. Du er klar ser jeg - lekre farger og koselig bord. Så go ide med grønnsakene...skikkelig innbydene.
    Ha en flott dag og go helg
    Bente

    SvarSlett
  6. Herligt!!! Kose deg på terrassen! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Lykke!
    Deilige bilder. Å, som jeg gleder meg til slike dager ute!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)