søndag 13. mai 2012

Tour of Norway for kids

var det i sentrum her i dag.
Begge barna hadde lyst til å være med.
Var bare å melde seg på når vi kom, 
den køen var mye, mye kortere enn den for forhåndspåmelding.


 Barna fikk startnummer til sykkelen og t-skjorte til å ha på når de sykla.


 Celine følger nøye med når storebror sykler.


 Når de kom i mål fikk alle premie.


Spennende å finne ut hva som er i premieposen.

Mer info om de kommer til der du bor finner du her.


Hva har du brukt søndagen til?

Fin ny uke til deg!
- AC

4 kommentarer:

  1. Så herlig med konkurranser for barna, og premier er jo alltid spennende. Koselige bilder.

    Og koselig kommentar du la igjen hos meg i dag:)

    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  2. For et fint arrangement, dette tror jeg hadde falt i smak her også:)
    Herlige bilder med mye stemning!

    Fin kveld til deg og god uke,
    klem Hanne:)

    SvarSlett
  3. Så herlige Bilder av sykkelritt for barn;) God mandags morgen. Her har jeg unger som er våkne 05.15, blir nesten litt smågal av det;)

    SvarSlett
  4. Moro!! Gleder meg til lille Em blir stor nok til å delta på slikt.. :-)
    Ha en fin fin dag! :-) klemmer.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)