tirsdag 29. mai 2012

Sommerbukett med vase

fikk jeg av Celine i dag da jeg henta henne.
Og en laaaaang god kos fra både henne og Tobias.


Barna har vært på pinseferie hos besteforeldre,
mens vi har vært på en liten sydenferie til Spania
sammen med 3 vennepar.


I et nydelig hus med eget basseng og takterrasse,
så rødfargen har fått vise seg etter mange timer i sola.
En flott tur sammen med herlige mennesker,
god mat og drikke,
tur på marked,
gåtur til havet,
jenter på shopping
skravling og latter.


Og godt lesestoff på flyet hjem.


Blomstene har Celine plukka sammen med mormor,
de skulle få stå i vasen til jeg kom.
Men Celine syntes vasen burde bli med også.
Så da ble det arvevase på meg,
etter oldemor Nanny.

Håper du har hatt en flott pinse!
- AC

10 kommentarer:

  1. Så herlig med blomster fra barna, uansett kvast;) hihi...nydelig foto, du har blitt en reser AC.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt pinse:)nydelig vase&sommerbukett:)

    ps!!duken du har på bordet er og så lekker, har sett den på Sandvika storsenter, så sprøs om den ikke blir med hjem neste gang jeg er der, så den med hvite peacetegn. Takk for inspirasjon.

    Kine:)

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder :) Takk for fin kommentar inne hos oss! KLem Helene

    SvarSlett
  4. Markblomster er så fint.
    Jeg hadde skrevet feil mail; her er mailen fabelaktigebloggen@gmail.com

    klemklem

    SvarSlett
  5. Nydelig blomster! Så koselig med syden tur.

    Jeg liker duken din!! Så kult!!! :)

    Ha en fin dag,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Så deilig det høres ut med en sydentur...
    blomstene var vakre, ingenting er hyggeligere enn en håndplukket bukett.

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Høres ut som en flott pinse. Så koselig med en sånn flott og varm velkomst når man kommer hjem ;))Nydelig markblomster i en vakker vase.
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Så koselig med markblomster! Høres veldig deilig ut med ferietur, men som du sa har det jo vært fantastisk her i Norge også! Uansett er det noe eget med å reise bort litt :)
    Håper du får en fin fredag! Tusen takk for alle fine kommentarer jeg får fra deg!! Klemmer!

    SvarSlett
  9. Fine bilder, med kule gule elementer!
    I like :D
    Ha en nydelig helg!
    God klem fra Silje

    SvarSlett
  10. Så mysigt och fint. Sommar.:-) Stina

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)