onsdag 18. april 2012

Bloggaward x 4

Noe så stas som at fire stykker vil sende en bloggaward videre til meg.
Tusen takk dere :)

Ved å trykke på headerne under her kan du gå inn og se de fine bloggene deres.








Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.

Ganske så enkelt og greit!!
Rewarden er selvfølgelig frivillig!!!

Her kommer 5 spørsmål til AC IN A BOX:

1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg fikk for mye fritid mens jeg var sykmeldt, 
og da fant jeg meg en hobby jeg kunne gjøre mens jeg lå på sofaen. 
Skulle egentlig bare teste hvordan det fungerte, 
men det ble en hobby som fortsatte...

Hvilke blogger følger du?
Litt av hvert, men det går mest i interiør.

3. Favoritt farge?
Jeg har lilladilla.

4. Favoritt film?
Den filmen jeg har sett mest er Dirty Dancing. 

5.Hvilket land drømmer du om å besøke?
Bare det er solskinn, mange varmegrader, sandstrand
 og bølgeskvulp så er det greit for meg.
Ellers skal jeg innom Amerika og Australia en eller annen gang.
 Har de igjen på lista over verdensdeler.


AC IN A BOX gir awarden videre til følgende blogger:


1. Villa Fredfull

2. Pernille og Ebbas eventyr

3. Nennes

4. En liten pause

5. Camilla sin verden


Gratulerer!
- AC


Bli gjerne med på min giveaway her.

5 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk! det setter jeg kjempe stor pris på:) *klem*

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk, nå ble jeg kjempe glad :)
    Fantastisk fin blogg du har...gleder meg til å se mere :)

    Ha en super kveld videre :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Gratulerer med awarene og så kult ide med kuber!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Så gøy med awarder, gratulerer:)

    Innom for og ønske deg en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Så gøy!! Gratulerer!!!
    Ønsker deg en fin kveld og morgendag!!

    Klem Siri

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)