mandag 16. april 2012

Mini DIY - kuber på kvist

Det ble så trist på trollhasselen min da eggene forsvant sammen med resten av påskepynten.
Hadde lyst å henge på noe annet med lyse farger.
Og dermed har det kommet kuber i pasteller på greina,
ved hjelp av origami.



Her har jeg brukt:
                            - kvadratiske ark fra Søstrene Grene
            - nål og sytråd til oppheng


Fremgangsmåten finner du ved å trykke her.
Det er på siste side, "terning til at puste op".


Celine på 5 år klarte dette etter at vi øvde sammen et par ganger.
Så hun har pynta opp taket over senga si.



Fin ukestart til deg!
- AC


Bli med på min giveaway ved å trykke her



11 kommentarer:

  1. Så søte de var. Herlige farger!
    :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Er det den store Grønlie-papir-brette-dagen i dag?

    SvarSlett
    Svar
    1. Virker som om det er noe som går ja:)
      Men uglene dine var mye kulere.

      Slett
  3. Ooooo, så stilig!!
    Det har jeg ikke sett før tror jeg, knaffine farger!
    Ha en flott uke!
    klemmer

    SvarSlett
  4. det var et morsomt alternativ til påskepynt.

    Hos oss er det slyngelys på grenen etter jul, fordi vår lille pode hver eneste dag tar grenen lykkelig i øyensyn :)
    LYYS er bare aller best :)

    Ha en knall fin uke :)

    SvarSlett
  5. Skikkelig kreativt&fargerikt:)det teppet på første bilde er super lekkert:) fin ukestart til deg og:) klem

    SvarSlett
  6. så fint. krativt :) stilig.

    og takk for koselig kommentar hos meg.

    SvarSlett
  7. Hei AC, lekre bilder og kul fargerik pynt....fint med vrihassel....;) Klem

    SvarSlett
  8. Så herlig! Jeg har fortsatt noen porselens egg i oliventreet så får se om jeg finner noe lurt jeg også ;-)

    SvarSlett
  9. Kult! Det ble riktig så fint! og lekre farger. Likte det!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)