onsdag 11. april 2012

Det spirer i hagen

og da er det gøy å ta seg en runde for å se.
Deilig at naturen våkner til liv igjen.

Krokusene er nesten ferdige allerede.

Denne stauden spirer alltid tidlig, noen som vet hva den heter?

Kornblomstene sine blader titter frem.

Syrinene har begynt å knoppe seg, gleder meg til de blomstrer.

Epletrærne våkner etter vinteren, blir det epler i år tro?

Blir spennende å se om det blir moreller her i år.
Det mest spennende er å se om det blir noe luking på meg.
Men nå har jeg vært flink og vært hos kiropraktor i dag,
og skal ha flere behandlinger,
så kanskje det kan bli håp for blomsterbeddene i år.


Så koselige kommentarer dere legger igjen til meg,
tusen takk:)
Og velkommen til enda flere følgere,
så gøy at dere vil titte innom her.

En fortsatt fin uke til deg!
- AC

Min giveaway finner du ved å trykke her,
hadde vært stas om du blir med på den.



9 kommentarer:

  1. Fine bilder og herlig
    at det begynner å spire! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Våren er SÅ vakker :)

    Det er bare å glede seg og klø seg i øyne og nese :)

    Fortsatt god uke til deg og dine :)

    Petrine :)

    SvarSlett
  3. Så deilig å se at det spirer:)

    Takk for nydelige ord på bloggen min, de gjorde meg så glad.

    SvarSlett
  4. Så deilige vårtegn :)

    Fineste torsdag til deg, min skjønne.
    2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

    klemklem

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Helt sant man blir glad! Jeg har ikke plantet ute endå, men fikk øye på et par krokosene som vokse ved siden av huset :-)

    Fin kveld,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Herlige bilder! Det er så deilig når det våres, synes jeg!

    Kjekt du ville være med på gavedrysset hos meg
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Så herlig med vår i hagen!
    Jeg har gitt deg en award inne hos meg, så ta gjerne turen innom å se :)

    Ha en finfin kveld :)

    SvarSlett
  8. Så heldig du har som har en så fin hage! Satser på at kiropraktoren hjelper deg slik at du får bøyd der over bedene utover våren :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)